امروز : 29 شهریور 1403
  • 1401/11/23 - 11:40
  • 37
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZRTx

شرکت اساتید و دانشجویان دانشگاه در مراسم افتتاحیه طرح رفعت

اساتید و جمعی از دانشجویان دانشگاه در مراسم افتتاحیه اولین دوره طرح رفعت بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان شرکت نمودند.

سرپرست دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه با اعلام این خبر گفت: مراسم افتتاحیه اولین دوره طرح رفعت با هدف اجرای برنامه های فرهنگی و علمی ویژه دانشجویان برتر به همت بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان با حضور دکتر حسین ربانی رئیس بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان و دکتر عباس ابراهیمی معاونت سرآمدان بنیاد ملی نخبگان کشور و جمعی از اساتید طرح و دانشجویان برگزیده (12 تیم) برگزار شد.

معاون سرآمدان بنیاد ملی نخبگان در این مراسم گفت: در دوره جدید مدیریت بنیاد ملی نخبگان با شناسایی مشکلات و چالش ها در پی اصلاح آئین نامه ها و افزودن طرح های جدید هستیم تا بتوان نخبگان و استعداد های برتر جامعه را به درستی و به صورت جامع شناسایی انجام شود.

دکتر عباس ابراهیمی همچنین با اشاره به این که  طرح رفعت یکی از طرح هایی است که توسط بنیاد نخبگان استان اصفهان پیشنهاد و اجرایی شده است افزود: امید است که بتوان خلاء های موجود در آئین نامه ها پوشش داده و در توانمند سازی مستعدین برتر حاضر در طرح موفق باشد.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان در این جلسه گفت: مستعدان برتر دانشگاهی در کنار آموزش های تخصصی دانشگاه، نیازمند یک بستر مناسب برای فراگیری جنبه های عمومی زندگی، به ویژه در حوزه های پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی، در فرآیند رشد خود هستند. در این طرح دانشجویان مقطع کارشناسی مشمول تسهیلات بنیاد، در گروههای چند نفره زیرپوشش هدایت و راهبری یک استاد خبره قرار می گیرند.

دکتر حسین ربانی افزود: با آسیب شناسی محیط جامعه و دانشگاه و بررسی مؤلفه های اسلامی شدن دانشگاه ها به صورت خاص، می توان به این نکته پی برد که یکی از چالش های اساسی کشور ما تربیت انسانهای متخصص و هویتمداراست تا به برکت وجود آنها سطح معرفتی، اعتقادی و علمی در اقشار و آحاد ملت ارتقاءیابد و جامعه نیز بتواند در مسیر مستقیم حرکت نماید و از هرگونه انحراف مصون باشد.

شایان ذکر است در این مراسم که در روز پنجشنبه مورخ 1401/11/20 از ساعت 11 تا 14 در بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار شد، از دانشگاه علوم پزشکی کاشان 2 تیم به سرپرستی دکتر طاهره مازوچی و دکتر الهه میانه ساز به همراه 11 نفر از دانشجویان برگزیده طرح شرکت نمودند.

تیم اول:

استاد راهنما: دکتر طاهره مازوچی - دانشجویان: محمد سعید معین فر، علی شریفی، علی گرشاسبی، فاطمه غم انجام، فاطمه حجازی، فائزه لچینانی، فاطمه روائی

تیم دوم:

استاد راهنما: دکتر الهه میانه ساز - دانشجویان: محمدرضا عباس زاده، دنیز زاهدان، منصوره روحانی بیدگلی، فاطمه دلاوری، فاطمه رضوانی دستجردی

  • گروه خبری : استعدادهای درخشان
  • کد خبر : 95923

تصاویر

مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید